Neděle 21.6.09

07.12.2009 17:37

(Galerie - řeka na oblázkové pláži, slunovrat - nejdelší den)

 Ráno však byla zima, mraky a vítr, tak jsme se místo koupání šli projít do nedaleké vesnice a vylézt na nejbližší kopec. Pohladili jsme oslíka, sebrali ze země pod stromem pomeranč a nahoře za závětrnou zídkou ho snědli. Já do sebe nasoukala jen 2 měsíčky, protože byl nejspíš zkřížený s citrónem a grepem a Slamák ho dorazil celý. Poštovní schránku jsme nenašli, za to jsme našli na polena rozřezaný eukalypt a Slamák chtěl hned mít jedno poleno doma, tak ho naložil na záda a přes celou vesnici zpátky dělal nenápadného. Mě vnutil jedno menší polínko, tak jsem se musela opičit. Když začalo krápat, nechal Slamák poleno u mostu, že se pro něj vrátí autem, a běželi jsme se schovat. Sotva jsme zapadli do auta začalo lít jako z konve. Chvíli jsme plánovali co dál a pak jsme se rozjeli pro to poleno a do Galerie – městečka s velikou pláží a naprosto úžasnými červenými oblázky.

 Mraky jsme nechali za sebou, ale stejně se v Galerii nedalo koupat kvůli obrovským vlnám. Za to jsem si opět nasbírala spoustu nádherných oblázků. V městečku jsme nakoupili dobroty, pohladili místní psiska a natrefili na zralý a obsypaný fíkovník! V této roční době jsem fíky ještě vážně nečekala a tak jsem z nich byla hrozně nadšená, protože chuť čerstvých fíků je naprosto rajská a já je miluju!

 Když večer odjel z pláže kánojař, který půjčoval žluté loďky na proplouvání romantického ústí ramenaté stojaté řeky za 5 euro, nafoukli jsme si člun a projeli se tam zadarmo ve večerním slunci, s pohledem na nedaleké hory v mracích a hledali jsme želvy v rákosí. Žádné jsme sice nenašli, ale vyplašili jsme z vysokého pahýlu, zarostlého břečťanem, nějakého bělohlavého orla. Když nám uschnul člun, museli jsme jít spát, i když se mi vůbec nechtělo od barevných oblázků. Před spaním jsem poblíž cesty objevila hrozně zajímavého křížáka, který připomínal spíš obří nacucané klíště s výběžkatě tvarovaným zadečkem. V noci jsme se Slamákem měli hrůzostrašné sny, asi jsme parkovali na špatné zóně.

PONDĚLÍ 22.6.09

 

Zpět